Események

SZÜLŐI TÁJÉKOZTATÓ BEIRATKOZÁSRÓL

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 
Tisztelt Szülő / Törvényes képviselő!
 
Az emberi erőforrások minisztere által hozott 7/2020. (III.25.) határozata alapján Önnek lehetősége van arra, hogy az általános iskolai beiratkozáskor bemutatandó dokumentumok, illetve a beadandó nyilatkozatok eredeti aláírt példányait csupán a 2020/2021. tanév első napján nyújtsa be az általános iskola részére. A beiratkozáshoz szükséges kötelező dokumentáció feltölthető az e-KRÉTA-ba. Ha ez nem történik meg, bemutatható a tanév első napján is. Aki nem az online, hanem a személyes beiratkozás lehetőségével szeretne élni (körzetesek beiratkozás nélkül is automatikusan felvételre kerülnek), az magával hozhatja a szükséges iratok másolatait (gyermek személyi igazolványa, ha ez nincs, születési anyakönyvi kivonat, lakcímkártya (gyermek, szülők), gyermek TAJ-kártyája, szakértői papírok). A beiratkozás során is kötelezően betartandók a járványügyi helyzet által megkövetelt szabályok: távolságtartás, maszk, kesztyű, saját toll használata. A személyes beiratkozás időpontja: május 7-én és 8-án 8-10 óra között
 
A szülőnek nem kell külön jelentkeznie az állandó lakóhely szerinti körzetes iskolába, elegendő ezt a felvételt megerősítenie a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén. Amennyiben lehetséges, elsősorban az e-Ügyintézés felületén keresztül küldjék be a szülők a kérelmüket, illetve a körzetes iskolába történő felvétel megerősítését, mert itt minden adat a rendelkezésre áll, amely szükséges vagy lehetőségként adott a beiratkozáshoz. Egyéb módon az intézményhez eljutott kérelmek esetében is ajánlott, hogy a kötelező alapadatokat adják meg a szülők (gyermek neve, születési helye, ideje, édesanyja neve, állandó lakcíme, szülő/törvényes képviselő neve).
A KRÉTA használatával kapcsolatban az alábbi linken talál részletes útmutatót: https://csobisk.hu/beiratkozas
 
A szülő megerősítése vagy kérvénye alapján az alábbi eseteket különböztetjük meg:
 
1. A gyermek állandó lakcíme szerinti körzetes iskolába kívánja beíratni gyermekét.
Ez esetben elegendő a felvétel megerősítése az intézmény felé. A KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén a gyermek – csillaggal jelölt, kötelező – alapadatainak megadása után megjelenik az iskola, amely szerint körzetes a gyermek, amelyre való kattintással a szülő elküldi az iskola felé jelzését a megerősítésről. A megerősítés történhet email formájában is, ebben az esetben a beiratkozáshoz kötelező adatokat is meg kell adnia a gyermekéről. Amennyiben szeretné, lehetősége van arra is, hogy a felületen online megtegye a nyilatkozatait, vagy a dokumentumok másolatát csatolja. A megerősítést követően az általános iskola a „Felvett” státuszba helyezi a gyermek jelentkezését.
 
2. A gyermek tartózkodási helye szerinti körzetes iskolába kívánja beíratni gyermekét.
Ez esetben a szülőnek kell jelezni az iskola felé gyermekének beiratkozási kérelmét, amely hatására az iskola a „Felvett” státuszba helyezi a gyermeket, és értesíti az állandó lakhely szerinti körzetes iskolát a gyermek felvételéről. A beiratkozási kérelemhez a tartózkodási hely szerinti körzetes iskolába történő felvétel esetében az e-Ügyintézés felületén elegendő a Lakcím adatainál megjelölni a nyilatkozati szándékot, és az ott megjelenő mezőkben a tartózkodási hely adatait megadni. A dokumentum eredeti, aláírt példányát a 2020/2021. tanév első tanítási napján kell leadni az iskolában.
 
3. Amennyiben több általános iskola tartozik egy körzethez, és bármelyikbe beírathatja a szülő a gyermekét.
Ez esetben a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén kiválaszthatja a szülő azon körzetes iskolát, ahova kéri gyermekének a felvételét. A szülő egyéb csatornán keresztül is jelezheti megerősítő szándékát. A kiválasztott iskola a „Felvett” státuszba, míg a többi intézmény a „Más intézménybe felvett” státuszba helyezi a jelentkezést.
 
4. Amennyiben olyan, körzettel rendelkező intézménybe szeretné beíratni a szülő a gyermekét, amely a gyermek lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint nem minősül körzetes iskolájának.
Ez esetben a szülőnek kell jelezni az iskola felé gyermekének beiratkozási kérelmét, amely iskola a „Függőben” státuszba helyezi a gyermek jelentkezését. A függő státuszban lévő gyermekekről a döntést 2020. május 16. és 21. között hozza meg az intézmény. A döntés következtében a gyermek „Felvett” vagy „Nem került felvételre” státuszba kerül. Pozitív döntés esetén az iskolának értesítenie kell a gyermek állandó lakhelye szerinti körzetes iskolát is.
 
Üdvözlettel: Iskolavezetés

Elérhetőségeink:

Cím:

 2014 Csobánka, Vörösvári út 10-12.

Telefonszám:

 +36 30 714 3368

E-mail cím:

kapcsolat.csobanka@gmail.com

Célkitűzés

Ez az oldal a Csobánkai Általános Iskola hivatalos honlapja és az iskolai életet hivatott bemutatni. 

Oszd meg másokkal is!